Aanpassingen rondom levertermijnen

In verband met de maatregelen rondom het Coronavirus kunnen er korte vertragingen ontstaan bij bestellingen met een levertermijn van 3 dagen of langer.

Welke producten kunnen vertraagd zijn?
Producten met een levertermijn van 3 dagen of langer moeten worden besteld bij onze leveranciers.
Deze producten kunnen momenteel soms langer duren dan op de website is vermeld.

Wat als mijn bestelling vertraagd is?
Uiteraard houden we je zo goed mogelijk op de hoogte over de status van je bestelling.
We willen je dan ook vragen om begrip en het vertrouwen dat we we alles aan doen om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen.

Indien jouw bestelling vertraagd is nemen we contact met je op om samen tot een goede oplossing te komen.
Uiteraard mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice indien je vragen hebt.

Mijn verzending is verzonden maar nog niet geleverd!
Het kan voorkomen dat wij je bestelling hebben verzonden, maar dat het transporrt iets langer duurt dan is aangegeven.
Door de Coronavirus maatregelen en de toenname van online bestellingen heeft ook de transport sector het erg druk.
Hierdoor kan het voorkomen dat jouw pakketje een dag langer onderweg is dan normaal.
Wees gerust dat je pakketje ook dan gewoon aankomt, beloofd.

Zendingen met PostNL zijn vertraagd
Het kan voorkomen dat wij je pakketje hebben overhandigd aan postNL, maar dat deze wordt gemeld als "Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL"
Indien dit het geval is, is je pakketje zonder twijfel verzonden maar nog niet gesorteerd in het sorteercentrum van PostNL.
Onze ervaring is dat je pakketje binnen 1 of 2 dagen alsnog wordt behandeld door PostNL en bij je geleverd zal worden.







Terug naar overzicht