Leveringen duren langer door drukte

In verband met de maatregelen rondom het Coronavirus kunnen er korte vertragingen ontstaan

Zendingen met koeriers kunnen langer duren

Of zoals PostNL zelf zegt: "Het is erg druk. We doen ons best om alles op tijd te bezorgen. Sommige pakketten zijn later, sorry."

Het kan voorkomen dat wij je pakketje hebben overhandigd aan postNL, maar dat deze wordt gemeld als "Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL of is nog niet verwerkt"
In dit geval is je pakketje zonder twijfel verzonden maar nog niet gesorteerd in het sorteercentrum van PostNL.
Je pakketje heeft dan helaas vertraging opgelopen en zal alsnog met vertraging bij je geleverd worden.

Door de toenname van online bestellingen heeft de hele transportsector het erg druk.
Andere koeriers hebben soortgelijke problemen dus ook het aanleveren van nieuwe voorraad kan hierdoor langer duren. 

Wat als mijn bestelling vertraagd is?

Uiteraard houden we je zo goed mogelijk op de hoogte over de status van je bestelling.
We willen je dan ook vragen om begrip en het vertrouwen dat we we alles aan doen om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen.

Indien jouw bestelling vertraagd is nemen we contact met je op om samen tot een goede oplossing te komen.
Uiteraard mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice indien je vragen hebt.




Terug naar overzicht